2 Mei 2012

Muesli

Wah segar hari ni sebab semalam cuti sempena hari pekerja. Cuti yang memang khas untuk orang yang bekerja tau. Tak kisah la keje gomen ke, swasta ke, sendiri ke kan..kalau ade yang kene keje semalam dapat double payment la ek..wahh masyuuk gitu..

So pepagi ni dah bekpes lum? aku dah bekpes ngan muesli pagi ni.. ade yang tak tau ape tu muesli? laaa..kan ke aku dah bagi resepi dalam entri lepas? cer check balik..masuk ni dah hari ke3..huhuhu..meh aku nak close up sket..


Pagi ni aku campur apple, pisang and prun...pastu tambah sedikit madu..kalau makan panas2 sedap la..kalau dah sejuk cam aku punye ni, agak kureng sebab oat tu dah kembang..huhu..

Okeylah..aku ade keje ni..selamat bersarapan la yek..ingat, jangan makan makanan berkalori tinggi, kesihatan kene jaga..nanti alignment body lari dah payah kan..kalau alignment kete okey lagi..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan