23 Mei 2012

HBN : Day 1/Petang

Wahhh..penatnye..kaki aku dah sakit ni..tapi tak abis round lagi. Actually baru balik dari segmen uniform..best gile tengok brassband tentera darat ngan udara perform..hebat la diorang..tabik spring ..cume aku tak berkesempatan nak tengok tarian perang..huhu..takpe esok ade lagi kan..korang layan la gambar2 yang sempat aku snap..sampai tercabut2 selipar aku berjalan..huhu..kekdahnya kasut ada tapi tak larat wei pakai heel nak jalan kaki 6km..selipar terbaik..hehehe..

bermula ngan konvoi

pertandingan mewarna kanak2 tabika KBS

MAHA sebelah MOA

Brassband tentera darat perform

ni tentera udara..happening...
So, sape2 yang bace blog aku ni jangan lepaskan peluang untuk same2 memeriahkan Himpunan Jutaan Belia ni tau..banyak sangat program untuk korang..dah la aku nak balik..malam ni lena tido sebab kaki penat gilerr..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan