23 Mei 2012

HBN: Day 1

Pfuhh..aku baru balik dari pelancaran Hari Susu Sedunia Dutch Lady tadi..paneh weiii..tapi sib bek la dapat susu yang memang best..(lagi best sebab 'free'). Lupe nak bawak paper beg besar..hahaha..tamak haloba tul kekdahnye..mc tadi Baki Zainal yang host 8tv tuh..ade nyanyi lagu tema, pastu dimeriahkan lagi dengan kehadiran atlet paralimpik bertaraf 'world'..Sebenarnya banyak aktiviti lagi tapi hari ni kan baru bermula so aktiviti baru nak warm up..huhu..banyak tempat aku tak cover lagi..jenuh nak jalan 6km..jap lagi aku nak turun balik sebab ade pelancaran konvoi Supercars yang melibatkan kete2 Lamborghini n Ferrari ngan moto2 besar sekali...ni korang la layan la gambar yang tak berapa nak zass tuh..ingat tau minum susu sekurang2nya 2 kali sehari untuk jadi lebih tinggi. Tapi kalau dah terbantut cam aku ni minum bertong2 susu pun tak tinggi jugak kan..sediihh..huaaaaaa..


Perasmian Oleh Tim.Menteri KBS, KKM, MSN ngan atlet paralimpik..
 

2 ulasan:

  1. hamboiii cik jue kita ni....round sakan kamu yer..

    BalasPadam
  2. mase ni awl lg program baru bermula leh la jln2..klu dh sesak xmo la..dok kt opis lg baik..weii..udah2 ler cutinyer..byk benda aku nk storimori ni..hehehe

    BalasPadam