29 Februari 2012

29.02.2012

Alhamdulillah..hari ni 29 Februari..Happy Birthday untuk sape2 punye birthday hari ni. Tapi kesian gak ngan diorang ni celebrate birthday 4 tahun sekali sebab tahun lompat kan..takpelah 4 tahun sekali, sekali celebrate wat grand2 gitu...hihihi.

So hari ni, hari terakhir aku bekerja, dan ni mungkin entri terakhir aku sebelum aku bercuti panjang. Aku mohon perjalanan dan urusan aku dipermudahkan. Insyaallah balik nanti aku apdet cite aku disana. Buat stalker2 semua, aku takde ni jangan nakal2 tau, jengok2 la blog aku ni dan  tolong sapu sawang2 yang ade..heheheh.selamat beramal..Assalamualaikum..



cilok dari google
 

1 ulasan:

  1. Semoga perjalan dipermudahkan, Selamat pergi dan selamat kembali semula dengan hati yang penuh bahagia dan perjalanan hidup lebih sempurna didunia dan diakhirat, & Doa2kan kebahagian aku, doakan aku semoga sembuh, sehat sejahtera hendaknya zahir dan bathin dunia akhirat.

    BalasPadam