16 Februari 2012

Hari ini & Semalam

Hampir setahun aku ditempat baru..syukur ku panjatkan kerana 'perjalanan' ku di sini dipermudahkan..aku rase keputusan yang aku ambil hampir setahun lepas adalah langkah bijak dalam hidup aku. Walaupun pd awalnye aku rase takut dan tak yakin...tp Allah Maha Berkuasa..segalanya berjalan lancar dan kutemui satu ketenangan dan kedamaian. Disini yang pada awalnye segala-galanya baru bagi aku, aku tempuhi dengan doa moga apa yang aku lalui ditempat lame tidak berulang disini.

Aku tak la berniat nak kondem tempat lame tp hakikatnya ianya jauh berbeza...Syukur ya Allah Kau beri aku tempat yang baru, kenal kawan baru, suasana kerja yang baru dan segala-galanya baru..aku masih di tahap 'belajar' lagi...banyak benda yang aku kene tau..mudah-mudahan Allah permudahkan segalanya..

 ehsan google


Tiada ulasan:

Catat Ulasan