24 Februari 2012

LTdL

Pagi tadi ujian masa LTdL. Aku pun ade tau tapi bukanlah jadi pelumba tapi jadi penonton and tukang sorak jer..padahal hapah sorang pelumba pun aku tak kenal..kalau pakai baju belang rimau tuh aku tau la die dari Malaysia..hehehehe..Layan gambar jelahh ye..(kualiti gambar kurang memuaskan sebab ambil pakai kamera handphone cap ayam..huhuhu)


budak sekolah pun ramai mase ni


ni pelumba Malaysia

drum band
Sambil tengok pelumba yang very da seksi tuh sebab suanye ketat ya amat penonton dihiburkan dengan persembahan drum dari 1 kumpulan anak muda nie..layan jugak aku tengok diorang..Sebenarnya diorang dah wat persembahan mase awal2 tadi..tapi aku je yang terlepas sebab lambat turun okehh!!.Rugi sangat rase sebab mase aku sampai tuh aku tengok ade penari2 kebudayaan..ape nak buat takde rezeki kan..

LTdL nie akan berlangsung sampai ahad kot kalau tak silap aku..Jadi sape2 yang free sudi2kanlah datang untuk memeriahkan suasana..Disamping tu ade jugak Karnival WOW, lokasinya di persisir tasik Putrajaya dan gerai2 kat tapak pasar malam presint 2..Aku tak dapatlah nak join barang sekaki dua, sebabnya esok pagi2 pas suboh aku nk balik kampung, ada kenduri tau. Nanti aku apdet cite pasal kenduri ek? Till then..



2 ulasan:

  1. balik kampung ke?..nak ikuttt...
    apepun, jgn lupo bawakkan lauk pauk balik sini k....selamat pulang & selamat kembali..

    BalasPadam
  2. meh la ikut..hahaha..ko 2 jgn lupe klu free jemput la dtg umah ahad nie..bwk family skali..hahaha, ok tq.

    BalasPadam