16 Februari 2012

Terima Kasih....

Mase tgh dok rehat pas mkn nasi beriani tghari tadi..tetiba dtg sorg 'makcik' nie kt aku..igtkan nak pe rupe2nye..di bagi ni ha...


Taaaraaaaaaa.........



time kasih ye 'makcik' sbb susah pyh je ko..sbnrnye aku pn x hrp pape..cukup la sekadar ko doakan aku dan ko maafkan aku..aceceh cm lagu abg jamal lak kn?..huhuhu..xpe la..buku 2 plak member opis kasi..sebagai rujukan dan maklumat tambahan wat bekalan akhirat katenye....errkk?ape2 jelah kan..huhu..dh mula la aku nk merepek ptg2 gini..org dh sume blk..aku sorg lg dok kt opis ni..balik je la kn..bajet retis ke aku ni dok pulun wat entry..agak2 ade org nk bace ke? ermm..x kisah la ade org bace ke x kn..blog aku..suke ati aku la nk taip pe..ye dok?

Motip aku sakan wat entri ptg ni nk kabo betapa aku x sangka dan betapa aku terharu sgt atas budi baik korang..lap u ouls!!tgl brape ari je lagi tuk akupersiapkan diri..semoga Allah permudahkan urusan aku..Insyaallah..

buat sahabat aku 'makcik'..die ni mude ag tau..aku je panggil die 'makcik'..kehkehkeh..dan 'pemberi buku' terima kasih byk2 ye..pemberianmu tetap ku kenang..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan