24 Februari 2012

Semalam punya cerita

Salam jumaat semua...hari ni jumaat terakhir dalam bulan Februari..kejap je rase kan..pejam celik pejam celik dah suku tahun pun dan macam2 dah aku lalui, pahit manis, suka duka dalam hidup..tapi Alhamdulillah apa yang aku lalui tu mematangkan aku. Dari segi kerja pun, makin hari makin banyak..lebih2 lagi aku dah nak bercuti ni..tak tau mana satu nak dibuat dahulu..eleh kata je sibuk tapi sempat jek apdet blog kn?..ala orang kata sambil makan tgk tv...hehehe boleh gituuu?..ape2 jelah

Sebenarnya aku nak story pasal cite semalam. Dah basi? lum lagi la..sejuk je..huhuhu.Ni ha, semalam aku ngan opismate aku jadi wakil bahagian tuk Majlis Anugerah Bintang Fofular...tipu je..hahaha..aku gi majlis APC la..sape tak tau apa APC gi tanye kawan yg keje gomen. Masa aku sampai tu orang dah penuh just tunggu menteri je lagi..aku ngn opismate aku sempat la skodeng2 penerima2 APC ni..


baik jer diorang ni kan..tapi dalam hati mesti kembang kuncup..hehe

 Tak lama 2 menteri datang..nyanyi lagu 2 buah lagu diikuti ucapan KSU dan ucapan menteri. Masa menteri cakap aku sempat tertido lagi..hahaha..lama sangat la, ngantuk giler..sampai la majlis penyampaian. Mase ni aku dok tengok orang dapat jer..bile la turn aku plak erk? urmm..ambil gambar orang punye jer lah sebagai inspirasi dan motivasi..ceediihh..


Penat dah tepok2 tangan sampailah acara yang paling aku suka...yeeehaaa..makan time..aku cepat2 keluar tau, ingat boleh makan terus rupanya..idakk ler yer..deme suh kite tunggu sampai menteri santap dulu..saboo jelahh..



sib baik ade live band..xde la boring sangat..huhuhu


lupa nak snap gambar sebelum makan..sib baik ingat nak amik mase makan..hihi
 Kebetulan aku dok sebelah meja buffet padahal bukan kebetulan memang sengaja cari sebab senang nak ambil makanan..kitorang layan la dengar si Azri AF nyanyi..best gak 20sen sore die kn? bagi yang lupe muka Azri ni camne..ni aku tepek gambar..



Okeh..masing2 dah penuhkan tangki..ape lagi kitorang pun balik la.Sian si Akma AF tuh..time die nyanyi berbondong2 orang balik...sentap okehh!!Nasib ko la kema..huhuhu..aku ni dek menumpang orang kalau aku naik kete sendiri aku tunggu jugak la. Dalam kul 6.30 aku sampai kt Rumahku Syurgaku..heheh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan