5 Mac 2012

Kembara Musafir

Assalamualaikum

Hari ini aku berada di Dubai. Kami sampai dari Brunei setelah transit selama 1 malam disana dengan perjalanan selama 8 jam. Penerbangan dari Brunei kira2 jam 9pm waktu tempatan dan sampai di Airport Dubai kira2 jam 1.05am waktu tempatan. Dubai lewat lebih kurang 5 jam dari Malaysia.

Cuaca disini agak sejuk dan berangin dengan suhu sekitar 20C. Dari malam tadi hidung aku pedih dan pagi ni berdarah, mungkin juga disebabkan cuaca. Tadi sempat juga berjalan2 disekitar hotel ni, tapi tak la bershopping just 'cuci2 mata' je..sebab barang2 kat sini tak relevan  tuk rakyat marhein cam aku ni..hehehe. Lagipun aku rasa barang2 kat shopping complex tuh semua ada kat Malaysia.

Insyaallah..petang ni kami akan bergerak ke Jeddah dan seterusnya ke Makkah untuk menunaikan ibadah umrah. Kalau ada masa lagi dan kesempatan aku akan apdet. Mudah2an dipermudahkan semua urusan. Gambar pun x dapat nak upload sebab kabel tinggal kat bilik. Lain kali la kan..Nasib bek hotel ni sediakan kemudahan internet free tau, kalau tak boring gak aku..ngeee..


Wassalam...



1 ulasan:

  1. waa..ini betul kembara musafir ni...bawa ipad ke tu?
    ....selamat menunaikn umrah..

    BalasPadam