28 Mac 2012

Teerrr 'Rembat'!!


Wahh, tajuk bikin gempak je kan?? ni gara-gara merayau kat blog AA nampak la promo ni..mulanya nak tengok2 je la kan..tapi macam kat tajuk atas tuh "Teer 'Rembat' tix ke satu destinasi ni. Sebenarnya aku tak plan langsung nak ke sini..huhuhu. main bedal je. Bile dah confirm booking sume baru aku cari info tempat tuh..sib bek la aku tak salah pilih tempat. So mulai hari ni aku kene study habis-habisan sebabnya aku berani mati pergi sendiri tau..Mudah2an semuanya dalam kawalan dan dipermudahkan..amin.

Dan mulai hari ni aku kene ikat perut..wahh..melampaunye kan? kene bersenam biar ada stamina sket..tak boleh shopping2..and sape2 nak bagi kerja partime aku sudi amik tapi dengan syarat ade upah ea and yang penting keje yang halal..

So kepada sapa2 yang berjaya merembat tix AA ni selamat majujaya ke destinasi masing2..yabedabeduuuuuuu

2 ulasan:

  1. jgn lupa ole2...budu & cencaluk, petai...;)hihihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah..nnt aku nk pegi aku roger ko nak mintak duit, ok? hehehe

      Padam