30 September 2013

Teaser Doorgift Majlis Resepsi

Haii..tak abis lagi majlis aku rupenye..huhu..orang pun nak muak dah kan..pengantin dah basi katenye..aku peduli ape orang nak kate kan..ade aku kesah??hahaha..

Nilah keje aku minggu lepas tak sudah-sudah cari bahan buat doorgift tapi kali ni tak banyak just untuk kawan-kawan dan sedara mara je. Yang lain-lain aku bagi buah dengan gula-gula untuk budak2. Bunga Penanggah pun dah siap.

Hari khamis ni aku dah start cuti. Lagi dua hari nak cuti ni aku siap-siap keje ape yang patut. Tapi kepala memang dah serabut nak buat itu ini sebab banyak benda tak settle lagi. Hari minggu baru ni pun menelek doorgift seharian sakit pinggang aku weii tapi nasib baik la dah siap-siap tu en.suami nak bawak aku pegi jalan-jalan..tak jauh pun setakat Alamanda je..dapat pau baju sehelai kat butik Belle..hilang penat..hehehe. Balik ni aku nak pegi try baju resepsi. Pastu khemah ngan pelamin diorang nak pasang khamis gak. Kek kawin pun aku tak tempah lagi..adoii..banyak keje kene buat. Tadi adik aku confirmkan yang budak kompang dah settle budak penanggah pun dah settle..alhamdulillah. Mudah-mudahan berjalan lancar.

So layankan jela gambar doorgift in the making ni..cerita selanjutnya dalam next entry k.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan