26 April 2012

Mr. Kabab & Biryani

Ni la keje aku time cuti..hehehe..jalan2 cari makan..bukan jalan2 cari pasal ea..Kali ni aku try restoran yang menyediakan makanan arab dan pakistan. Sebenarnya tekak ni rase teringin sangat nak makan makanan arab macam kat Mekah. Aku ingat nak pegi Saba' kat Cyberjaya tu tapi cam malas pulak nak drive jejauh lalu keputusan dibuat pegi yang dekat je..

riki dari depan dulu..
 Mulanya aku nak singgah kat restoran yang seangkatan dengan ni sebaris dengan Tutti Frutie tu tapi tengok cam takde orang je..aku teruskan perjalanan dan terus berenti kat depan kedai ni...Ape2 hal kite cube dulu la kan..

Deko kedai ni not bad..mesra keluarga..dan service cepat..


cenderamata dari tokey resto..pas makan leh amik..tapi bukan bekas tisu ngan sudu..tapi batang pencolek gigi




wahhh..heaven!!..bile dah terhidang atas meja ni, kitorang pun tanpa berlengah lagi..tak tengok kiri kanan terus makan secara marathon..diam seribu bahasa yang ade suara, cuma couple dok belakang kitorang..ntah ape yang dibualkan tak tahu la..hahaha..dh agak2 tinggal sikit baru la pasan..la aku makan dengan 'dia' rupanya..ingatkan makan sorang2..(pls jgn tiru aksi ini, sila control ayu anda..) so barulah aku memperlahankan suapan aku..nillah hasil dari marathon tadi

hanya lado ijau gedabak tu yo, tak mampu den tolan..
 
Memang puas hati la makan kat sini..bil hari tu rm43.05..servis charge rm2.05.ok la kan..takde la mahal sangat..So minggu ni aku ade invitation tuk besday party kat Hotel Istana..yang paling tak menahan siap mintak bawak hadiah kalau datang nanti..ni sape punye keje kalau bukan akak aku..ciitt!.area sini mano ado kodai rm2 agak2 eh?

2 ulasan:

  1. MasyaAllah...ni makan ke mentadarah ni...ishh3...tp mcm best jer tengok...boleh dipertimbangkn jugak ni...

    apesal tak telan lado hijau tu..;)...hihihihi

    BalasPadam
  2. lado ijau tu tak boleh tolan..tuk tuk hiasan yo..hahaha

    BalasPadam