2 Mei 2013

Kini Aku Tunangan Orang


Alhamdulillah..dan terima kasih atas ucapan tahniah yang tak putus2 aku terima sejak aku announce kt fb status terkini aku..malu seposenn!!

Actually semua ni tak dirancang..pada awalnya dia nak jumpa mak aku je sabtu baru ni ..konon2 nak sampaikan hasrat hati die la kan..sampai kampung..cerita2 pastu mak aku suh family dia datang..rancangannya nak datang semalam la sempena cuti hari pekerja..tapi masa die call mak die, mak cakap esok jela mak dia datang. So aku pun cam bese la..ingatkan mak dia datang nak berkenalan @ merisik lebih kurang..tapi bila dah duduk family aku ngan family die..diorang pakat2 terus tetapkan tarikh nikah..makk aiii..terkejut aku nokk..xpress tul!!..sib bek la masa tu aku pakai baju kurung cantik molek..kalau pakai t-shirt ngan tracksuit tak ke naya..hahaha

Sori..aku memang tak pikir nak ambik gambar tunang ke hape..memang cam tak caye..walau ape pun..aku syukur Allah mudahkan urusan kami..So sekarang..aku hanya ada masa 2 bulan lebih kurang untuk buat persiapan. Kitorang akan nikah dulu dan majlis kawin lepas raya..insyaallah..Buat permulaan ni..aku ngan dia settle kan pasal borang nikah bagai2 dulu..dah settle semua baru la uruskan pasal baju dan lain2. 

Walaupun hubungan perkenalan kami singkat..tapi aku percaya Allah punya aturan yang terbaik buat kami..dan aku mengharapkan yang terbaik diiringi doa kami, family, saudara-mara dan sahabat handai. Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang sentiasa berdiri kuat dibelakang aku memberi semangat dan nasihat..mudah-mudahan majlis kami nanti berjalan lancar..amin




2 ulasan: