22 Mei 2013

Inteview Lagi...

Bulan ni termasuk ari ni..dua kali lah aku dapat inteview..minggu lepas inteview SPA..minggu ni inteview dalaman pulak..ishh neves lah!!

Kali ni tak tau la ape pulak yang nak ditanya..neves minggu lepas pun tak hilang lagi..huhu..Ok untuk hari ni..ceritanya aku pernah minta tolong dengan en.tunang aku tanyakan kekosongan kat Department lain..sebab kalau ada aku nak cuba mohon. Bila en.tunang tanya, diorang cakap takde kosong kalau nak pun kena cari sendiri dan tukar suka sama suka..so aku pun rilek2 jela..sebab saje tanya kan..

So, nak dijadikan cerita, petang semalam..HR call aku suruh pegi inteview kat Pejabat Menteri petang ni..adoii..tu yang aku pelik ..padahal ari tu aku suruh en.tunang tanya je..takde pun isi borang tukar..alih2 semalam dah dapat call suruh pegi inteview..katanya kat situ je ada kosong dan nak pakai orang..huhu

Aku pelik la..at least tanya la aku dulu kan..aku nak ke tak..ni main masuk je nama aku..huhu..semalam aku bagitau en.tunang..dia cam tak support je aku keje kat sana..jeles aku dekat ngan KJ katenye..hahaha..Walau apa pun..aku akan attend interview tu..dapat ok la..tak dapat pun ok kan..mungkin ada rezeki ditempat lain..bukan apa yang nak interview aku ni pun bukan calang2 orang..mau terkucil eh kalau kene sergah dengan dia ni..hehehe..mudah2an aku dipermudahkanlah interview nanti..amin..

Last but not least...aku bersyukur sangat atas limpahan rezeki yang Allah kurniakan kat aku..mungkin ni orang kata rezeki nak nikah ek? syukurr...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan