5 April 2013

Ikan Duyung La Pulakk..

Macam2 ragam la pulak manusia ni..dah dilahirkan cukup sifat dan akal fikiran manusia tetiba nak jadi duyung...kelakar pun ada bila aku baca metro pagi ni..Kejadian ni berlaku kat Florida, Amerika. Nak jadi cerita ade sorang lelaki ni g** kekdahnya..ada beberapa sut duyung yang dipakai 3 kali sehari.

Yang menariknya die ni memang penyelam..dan oleh sebab minat yang begitu mendalam nak jadi duyung sangat boleh dikatakan die mengamalkan gaya hidup seperti duyung...bf die pun tak boleh nak cakap ape dah..layankan saja dengan kepelikan die ni..hahaha.

Ishh..manusia ni macam2 ragam la..kadang2 tu tak terpikir dek akal pun nak dibuatnya..So moral of the story, kita ni manusia yang Allah jadikan sebaik-baik ciptaan..tak payah la nak ubah ape2 dah..bersyukur la jadi manusia ni.. tapi tu la ape yang terjadi kat mat saleh ni yang dah terang2 bukan Islam mungkin ada juga terjadi kat umat Islam kita...ni la yang dipanggil kecelaruan fikiran. Inilah yang terjadi bile tiada pegangan  agama, nafsu bermaharajalela, fikiran pun dah tak tau nak beza antara yang betul dan salah...donia..donia





Tiada ulasan:

Catat Ulasan