3 April 2013

Kayuhan Patriotik


Aktiviti hari ni yang telah diwar2 kan sejak dari minggu lepas lagi..tapi aku tak join pun..malas, takde mood dan memang tak bawak pakaian sukan pun..huhu

Katanye berkayuh ngan sume menteri2 kabinet..so pagi2 lagi aku tengok diorang yang terlibat jadi urusetia ni dah ready dengan pakaian sukan sebab seawal jam 12 t/hari kang kene pegi arrange kan basikal dekat MOF..yelah..orang nak amik basikal kul 2 ptg..nak kayuh dengan menteri KBS kul 3 lebih pastu ngan PM kul 5.30ptg..humangg aii..panas2 nie..takut kang ade plak yang pitam..

Aku just bagi sokongan moral je la..balik kang aku skipping je la kat umah..nak keluar panas2 nie..mau sakit kepala..kalau jogging kat shangri la ok gak..banyak pokok2..udara pun segar...bercerita pasal sakit..ni aku baru dengar cerita opismate aku suaminya masuk spital..xtau la sakit ape.terkejut gak aku..yela anak diorang pun belum setahun lagi..maknanya diorang baru je hidup bersama..dah diuji dengan dugaan yang berat ni...aku tumpang simpati dan hanya dapat mendoakan semoga suami kawan aku ni sihat semula. Allah Yang Maha Mengetahui dan aku harap dia tabah menghadapi ujian Allah ni..bak kata pepatah berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..kepada Dia lah kita berserah segala2nya..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan