3 November 2012

Hari Ni Aku Kerja..




eleh..saje la tu..buat-buat bz khenn..

Lepas subuh tadi terus siap-siap kemas rumah..basuh kain baju..dan terus masak. Bukan apa dah kate aku kerja kan hari ni..so ingat masak sket leh bawak bekal pegi opis..alah masak simple-simple je pun..hehehe

Sampai je opis..nak masuk tak boleh la pulak..pass tak bawak..dah turun balik..jumpa guard mintak pass tapi diorang dah tak bagi, katenye ramai pencuri dah sekarang..tu pasal la tak bagi visitor pass dah, hohoho gitu kekdahnye...acaner nak masuk nih? call orang tu orang ni suh bukak pintu nak masuk punye pasal..hahaha..bikin kecoh pepagi khenn..

So ni dah settle ape yang patut sementara tunggu lelaki-lelaki gagah perkasa angkat barang dan kumpulkan satu tempat..aku pun ambik kesempatan la meng apdet blog..hehe..kang diorang dah siap..turn aku plak la nak belek2 barang-barang tuh..so korang-korang yang dok rumah ari ni, selamat beristirehat la yek..layan hindustan petang ni, ade yang g i kenduri ke..selamat la ye..apa-apa pun tahniah kat la kat sesapa yang menjadi Raja Sehari hari ni, semoga berkekalan hingga hujung nyawa..aku je la dok tunggu turn tak sampai-sampai lagi..hukhukhuk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan