2 November 2012

Bukan Rezeki..


Sedih sangat sebenarnye hari ni tau..macam ada satu benda yang berat terbuku dalam hati aku ni..sob sob..Patutnya aku dah sampai kt sana..tapi dah tertulis takde lagi rezeki tuk aku jejak kaki kat sana..

Punyalah aku study bagai nak rak..itinerary, booking sume siap bagai..tapi akhirnya..hari ni aku masih di opis depan pc menaip kat blog ni haa..

Tak pela..walau aku terkilan camne pun..benda dah jadi..tapi ada pengajarannya kat sini. Jangan berharap kat orang yang belum tentu nak pegi..maksudnya yang takde perasaan yang sungguh-sungguh nak travel sama-sama dengan kita, takde perancangan dari dia untuk travel ni..semuanya harap nak bertindak last minit..pastu ni la yang terjadi..burn tiket!!..

Stress betul aku nak melalui hari ni yang patutnya aku bercuti..tapi aku dah cancel kan cuti tu pagi tadi..dah tak jadi pegi kan..baik aku keje..So tengahari ni lepak-lepak kat opis..esok aku kene ot..alhamdulillah dapat cari duit lebih..dan harap-harap cepat la akak tu hantar durian crepe aku..pasal durian crepe ni aku order malam tadi..ceritanya akak opis aku bagi rase seketul..ingat tak sedap..tapi bile rase..yaaa ampuuun..sedap bangat..hahaha..so aku order la 2 peket. Bagi sesape yang tak kenal macamane rupe durian crepe, ni aku kasi korang tengok..mabeless wehh!! (motip : dari sedih cam nak meraung tadi..cite bab makan terus cam happy..drama queen kekdahnya..haha)


skali ngap je ni..best!

penuh dengn isi durian..meleleh air liur..slurpp



Tiada ulasan:

Catat Ulasan