1 Mac 2013

Sambutan Maulidurrasul 1434H

Assalamualaikum dan selamat pagi..wahh semangat post entri pepagi ni..semangat wehh!!..Ape tak semangatnye orang len nak makan angin bercuti, aku plak yang tak lena tido malam tadi..kekdahnya aku kene bangun seawal jam 5 pagi sbb nak ngantor akak aku anak beranak ke LCCT, yang mana akhirnya kene tinggal ngan kapal terbang pastu terpaksa beli tiket baru..huhu..

Ok berbalik pada tajuk aku nak cerita pasal sambutan Maulidurrasul yang aku join bulan lepas. Bukan apa, semenjak aku keje gomen ni la kali pertama aku join sekali.. Sambutan tahun ni cam bese kat Masjid Putra..aku pegi sendiri je, kalau nak pegi naik kete jabatan kene pegi opis dulu..cam leceh la plak..tapi tau jela, kalau bawak kete sendiri, alamatnya jauh la menapak..huhu..takpe kan excercise pepagi..


Aku suka tengok suasana ni..
  Cuaca pulak pagi tu mula nampak cam mendung tapi alhamdulillah makin lama makin cerah..dan masa aku sampai tu orang dah ramai..ni la group dari opis aku..


Haa..kelas ko jahh..kale tahun  ni...ditempah khas kat Butik Omar Ali tau..tapi sayangnya baju aku gedabak besar weii..bukan aku je..majoriti baju2 kami semua bermasalah. Mungkin tak berapa mahir buat baju pompuan kot..

Pagi tu lepas, sume orang laki dah abis berarak..Agong sampai..pastu majlis bermula..aku pun gi bfast..dengar ceramah pastu posing2 sket and terus balik..huhu..layan je la gambar2 kat bawah ni


kereta rasmi Agong, ingat nak posing kat sini..tapi ramai la pulak yg nak interprem..last2 amik dari tepi je la

Geng2 Basikal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan