4 Jun 2012

Jom Masuk Istana

Pfuhhhh..lega rasenye aku dapat apdet blog..dah lama (lama ke?) tak menjengah dan merepek kat sini..hehehe. Sebenarnya banyak sangat keje yang ad-hoc aku kene settle kan dalam minggu ni..dan insyaallah minggu depan jika takde aral aku akan terbang ke Semenanjung..yeayy!! Keje sambil merehat minda..hahaha..

Okey berbalik pada tajuk..baru-baru ni aku dijemput ke Istana Negara..apakah aku ni kerabat sehingga dijemput bagai2? hahaha..saspen ko, very da daring khennn? Tak percaya? u see la..


Kan aku dah kabo..emang benarnye aku pegi Istana..sebenarnya ni Istana Lama..dibuka untuk orang ramai sampai 15 Jun ni..

Nak masuk percuma je tapi ada bayaran tertentu untuk sesape bawak kamera atau perakam video..so dek kerana member aku bawak kamera kami kene la bayar RM3 je..Masa aku pegi ni nak mayang ramai orang..kat lua parking pun penuh tapi nasib kami agak baik sebab dapat parking walaupun mencelah2..hhehe..


Masuk2 je, signboard ni sambut kitorang..walau takde dayang ni pun jadilah....ruang pameran tak besar, dan orang pun agak ramai memang payah nak posing2..baru nak posing mesti ada je yang melintang depan kita..sabo jelah. Aku takde mood pun nak bergambo dalam ni..layan member jela berposing pastu tengok pameran dan lagi satu yang syok sangat tengok perangai aneh manusia kat sini..hehehe..

Singgahsana SPB

IC Lame Permasuri..

Bunga emas kerajaan Kedah

Nilah gambar2 yang sempat aku snap..ade banyak lagi tapi malas plak nak aplod lagi..hehehe..tu maknanya korang kene pegi sendiri tengok..masuk free jangan risau..bile lagi nak masuk istana kan..huhuhu...


pakcik berkot kuning menarik perhatian aku sebab abis sume orang die suh tolong amik kan gambar dia..hehe..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan