18 Jun 2012

Saya Di Pejabat

Tajuk yang skema nak gile..huhu..dah berkurun aku tak apdet blog dan dah beberapa teman menegur dan bertanya ape ke he lame beno takde citenye..aku sebenarnya banyak sangat keje..pastu dengan masalah kat opis ni yang dilanda ribut dan taufan..huhuhu bikin aku sakit kepala..

Aku pulak minggu depan outstation ke semenanjung selama seminggu..pastu sambung cuti lagi..ke utara tanahair pulak bersama keluarga tersayang..harap semuanya berjalan lancar...Pagi ni banyak keje yang perlu di settlekan tapi aku curi mase sikit untuk blog yang aku rindu sangat nak merepek..orang kata sebagai terapi..hehehe..

Isu pagi ni aku nak cite..aku dah bosan dengan radio Suria.fm...bukan ape..kat depan bilik aku ni diorang pasang radio pastu bukak chanel suria.fm yang pepagi si halim othman tuh..nak tak nak dengar jela..paling tak bleh blah tiap pagi dengar die merepek nyanyi..adoii..bingit telinga aku nih..wehh. Dengan keje banyak..serabut kepala aku tau..pfuhh sabau je ler..

2 ulasan:

  1. jgn lupe ole2 nnt...hhihihi;)..

    hahaha...sabauuu je la...layannn...

    BalasPadam
  2. ha yela..ko nak ape? cpt bank in kat aku...hehehe..almost 2 weeks ko x jumpa aku weii..pape roger info terkini..

    BalasPadam