28 Ogos 2012

Kembali Bekerja

Assalamualaikum..haa caner dah mula keje ke setelah bercuti panjang? Aku dah keje dari semalam..ahad pepagi pas subuh aku siap2 kemas rumah dah settle sume baru aku siap2 gerak balik sini. Balik pagi2 memang best kekdahnya sebab jalan super lengang..so aku leh merempit..hahaha tapi jaga2 ade gak JPJ yang dok perati..

Bercerita pasal cuti raya kali ni memang kurang best la..agaknya bile makin dewasa ni makin tak best kot..haha..itu bagi aku la, tak tau la bagi korang2..yela ada yang kali pertama raya bersama suami/isteri, kali pertama dengan anak sendiri dan kali pertama raya umah mertua..aku? macam biasa raya kat rumah pusaka bersama keluarga tercinta..

Okey la..aku pun ada keje nak buat..so saja pepagi ni amik mood untuk ceria..dan sebab apa kene ceria? sebab minggu ni aku melaram baju raya so kene la happy2 kan..ahakss..jangan jeleess..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan